PARNIAN-DESIGN

!Free vector graphics, sampels, templates, photography and ... for everyone

PARNIAN-DESIGN

!Free vector graphics, sampels, templates, photography and ... for everyone

با سلام به همه دوستان

به وبلاگ من خوش اومدید و ممنونم که از این وبلاگ دیدن می کنید، هدف من از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاشتن تجربه و منابع مورد استفاده خودم تو طراحی، گرافیک، عکاسی و معماری است و همچنین بررسی و استفاده از نظرات خوب دوستان.

 

ممنون - آرش

ایمیل من : arash_mirzajani@yahoo.com

Residential Complex-Tarh 5

تو این قسمت مطالعات، پوستر و پلان های طرح 5 کارشناسی معماری خودم واسه دوستان معمار میزارم که واسه ایده اولیه بدک نیستند و به کار میان، همچنین چندتا از رندرا رو هم گذاشتم که با Auto Cad 20112 گرفتم.



  






رندر ها و دانلود پلان ها و پاور پوینت مطالعات در ادامه مطلب، ممنون از نظرات خوبتون.

ادامه مطلب ...

PDF Books

با سلام به همه دوستان، تو این پُست چند جلد کتاب و خلاصه جزوه از منابع کنکور کارشناسی ارشد طراحی شهری که خودم هم خوندمشون واستون گذاشتم امید وارم که به کارتون بیاد. موفق باشید.



 عنوان کتاب ها و خلاصه ها و دانلود فایل فشرده در ادامه مطلب، ممنون از نظرات خوبتون.

ادامه مطلب ...