PARNIAN-DESIGN

!Free vector graphics, sampels, templates, photography and ... for everyone

PARNIAN-DESIGN

!Free vector graphics, sampels, templates, photography and ... for everyone

با سلام به همه دوستان

به وبلاگ من خوش اومدید و ممنونم که از این وبلاگ دیدن می کنید، هدف من از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاشتن تجربه و منابع مورد استفاده خودم تو طراحی، گرافیک، عکاسی و معماری است و همچنین بررسی و استفاده از نظرات خوب دوستان.

 

ممنون - آرش

ایمیل من : arash_mirzajani@yahoo.com

نظرات 2 + ارسال نظر
Yas چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://yas-melody.r98.ir/

سلام
با بهترین آهنگ ها از بهترین خواننده های روز دنیا بروز هستم
زوود باش بیا
[لبخند]

ظهیر چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://zahir-gh.blogfa.com

سلامی به دوباره به گرمی دستان محمد
شما نیز لینک شدید
انتقاد پذیر هستی؟
اگه هستی اینو بخون:
قالبت خوب نیست! آدم توش گم میشه! نمیدونم چجور بگم ولی یه جوریه! مطالبت خوبن اگه قالبتو عوض کنی عالی میشه

مرسی از نظرت عزیز، قالب خودم طراحی کردم، خودمم تو فکرشم که هر چند وقت یکبار عوضش کنم! انشا.. سر فرصت میرم تو کارش، بازم ممنون که نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد